|
FCK kampen
|
| Marc Søballe |
Skrevet d. 05. March 2010 10:08
|

Lidt øvet

Antal indlæg: 134
|
Så er det på søndag det gælder. Forårspremieren imod de danske mestrer fra FC København. Erik Rasmussen må have en del panderynker efter den seneste uge, hvor skaderne er kommet ind på samlebånd. Hvordan skal han stille op? Hvilken formation vil være at foretrække med de spillere han har til rådighed?
Personligt havde jeg store forventninger til den kamp, men efter denne uge er de nedtonet en del. Det er en række væsentlige spillere som lige pludselig ikke er med, og vores offensiv ser meget tynd ud.
Her er mit bud:
------------Steffen Rasmussen------------
Krabbe-----DanT------Kure-----Cagara
Devdariani---Lucena---Povlsen---Stephan
-----------------Dioh------------------------
-----------------------Sanel-----------------
Jeg har taget højde for at Jørgensen starter ude. Dog har jeg valgt Dioh, med forhåbninger om at han bliver klar. Men den er svær. |
| |
|
|
| Jonas Maniche |
Skrevet d. 05. March 2010 10:52
|

Begynder

Antal indlæg: 22
|
Jeg håber og tror meget på at de får fikset Dioh sammen til på søndag, men mit bud på en opstilling vil være:
Steffen
Krabbe - Dan T - Kure - Cagara
Lucena - Gjesing - Povlsen - Stephan P
Devdariani
Dioh
Jeg tror ikke at Erik føler at Sanel er klar til at starte inde i en så stor og vigtig kamp, men kan jo se sig nød til det, hvis Dioh i værste tilfælde ikke bliver klar.
Lucena har før haft nogenlunde succes på hørekanten, bl.a. i en kamp mod FCK sidste sæson i parken, så det tror jeg på igen, og så sætte Davit på sin favorit plads. |
| |
|
|
| Yalle |
Skrevet d. 05. March 2010 11:30
|
Lidt øvet

Antal indlæg: 87
|
Steffen
Krabbe - Dan T - Kure - Cagara
Stephan P - Lucena - Povlsen - Devdariani
Sanel - Dioh
Tager, ligesom jer andre, højde for at Dioh bliver klar. |
| |
|
|
| Marc Søballe |
Skrevet d. 06. March 2010 11:58
|

Lidt øvet

|
Jeg tror simpelthen ikke at Casper Sloth er stærk nok til at spille over for Oscar Wendt. Jeg ved godt at Martin Jørgensen er i mindre god form, men han må da kunne starte inde? Tror han vil spille bedre fra start end hvis han kom ind i kampen. I mine øjne ser det sku for tyndt ud offensivt. |
| |
|
|
| Marc Søballe |
Skrevet d. 07. March 2010 21:15
|

Lidt øvet

|
Vi må sige at der virkelig skal ske noget inden mandag.
Vores defensiv idag er skræmmende dårlig. Kasper Povlsen og Lucena nærmest usynlige i det defensive. Cagara grotesk dårlig, ja og Casper Sloth mildest talt usynlig.
Positivt er det at Martin Jørgensen gør det rigtig flot efter at han kommer ind, ligesom jeg synes at Stephan gør det fint, men så er det vel også det. |
| |
|
|
| tveen |
Skrevet d. 08. March 2010 07:46
|

Begynder

Antal indlæg: 8
|
For ikke at nævne Gjesing, Dioh, devdelleriani der heller ikke strålede. Vores "angrebsesser" mangler kynisme, boldomgang, overblik og sikkert noget mere... Gjesing, ja - hvad skal man sige, han har evnen til at rode sig ind i det mest utrolige, selvmål, tynde straffespark - bliv selv ved.
Jeg havde det lidt underligt da Jørgensen kom på banen og spillet blev lidt mere flydende (her tales der ikke om sambabold), det ville have været frækt at starte med Jørgensen og skifte med Sloth istedet for omvendt. Jeg er sikker på at vores unge Sloth var sluppet lidt mere nådigt ved den finte. Det er nemt at være bagklog 
Men en træls uge at gå i møde, man har lidt svært ved at se hvor pointene skal komme fra efter en snitter som denne. |
| |
|
|
| Marc Søballe |
Skrevet d. 08. March 2010 08:46
|

Lidt øvet

|
Devdariani gjorde det okay i glimt, men ja hans udstråling i 2. Halvleg var skidt. Det er så også til at forstå vil jeg mene. |
| |
|
|
| pevc |
Skrevet d. 08. March 2010 11:50
|
Begynder

Antal indlæg: 2
|
Var desværre syg og måtte ligge på sofaen igår; spillet og indsatsen på banen uha uha; men til alle jer der var i Parken for at støtte de hviiie vil jeg udtrykke min største respekt DET var til guld og CHL på én gang.
Tænk at landets største by der kommer på 1. pladsen og ydmyger os ikke engang kan mønstre noget der bare ligner vokal opbakning sgu sølle !! Nedre C min bare !!!
 |
| |
|