|
Dennis Høegh - status?
|
| Duff |
Skrevet d. 30. January 2010 15:20
|

Lidt øvet

Antal indlæg: 79
|
Efter at have læst kampreferatet på agffodbold.dk efter dagens træningskamp mod Hobro, lægger jeg mærke til en ting: Hvor uskarp Dennis Høegh er... Godt han fik puttet bolden i mål som han første sendte på stolpen, men spørgsmålet er egentlig hvad der skal ske med ham??
Først - nogen der var ude og se kampen i dag på Fredensvang og hvad så i til Dennis Høegh.. Han spillede hele kampen, hvilket vel er lidt overraskende, eller??
Hans kontrakt udløber til sommer, og selv mener jeg ikke man skal forlænge. Han var et "talent" i sin tid, men har bare ikke udviklet sig de sidste par år... hvis han bombede løs på 2. holdet, så kunne jeg måske se at han var værd at betale nogle penge til, men det er jo heller ikke tilfældet.... Vi har nedenstående spillere og mener ikke der er plads til ufarlige Høegh - afsted med ham og spar de lønomkostninger...
Angreb: Graulund, Dioh, Davit, Sanel og Nando (til sommer igen)... |
| |
|
|
| Jacob Grunnet |
Skrevet d. 30. January 2010 16:11
|

Lidt øvet

Antal indlæg: 226
|
Var ude at se kampen idag.
Som agffodbold skriver var Dennis Høegh meget uskarp, og generelt slet ikke direkte nok. For mig tyder det en del på at Erik giver ham en sidste chanche, og jeg føler mig 100 % om at han ikke er i klubben til sommer. Han er overhalet med meter af Sanel, og han kan vel få en kontrakt i en 1. divisions klub.
Endnu et bevis på at bare fordi du er på landsholdet som 16-årig og på prøve i Chelsea på ingen måde er en garanti på at du slår til. |
| |
|
|
| Martin Eskerod |
Skrevet d. 30. January 2010 16:19
|

Administrator

Antal indlæg: 112
|
Jeg var også ude til dagens kamp, og er fuldstændig enig i det Grunnet skriver. Det virker som om han lige skulle have en sidste chance her i træningskampene, men i forhold til kampen i dag, mener jeg at den chance er forspildt. Jeg ser meget mere fremtid i Sanel. Jeg ser måske endda et lille gennembrud for ham her i forårsæsonen.
|
| |
|
|
| Martin Markus |
Skrevet d. 30. January 2010 16:22
|

Administrator

Antal indlæg: 371
|
Kan kun erklære mig enig med jer. Dennis Høegh er desværre ikke god nok til SAS Ligaen. Jeg tror han kunne tilpasse sig fint i 1. division. |
| |
|
|
| Marc Søballe |
Skrevet d. 30. January 2010 19:56
|

Lidt øvet

Antal indlæg: 133
|
De gange han har fået spilletid i Sas-Ligaen har han simpeæthen bare ikke haft niveaut. Det er ærgeligt, men sandt. Han er stadig ung og har tiden foran sig, og jeg håber da han kommer igang. Jeg kunne godt tænke mig at han blevet lejet ud til en 1.divisionsklub eller bundklub i Sas Ligaen for at få noget spilletid hvor der er niveau. Han er ihvertfald ikke værd at satse på lige pt. desværre ! |
| |
|
|
| magnusjespersen |
Skrevet d. 30. January 2010 20:32
|

Lidt øvet

Antal indlæg: 164
|
Mener at ham har forspildt sin chance. Manden mangler vildskab og tro på tingene. Det ligner at det ikke er det han vil. Han ender nok med at spille noget 2.division en gang og mere bliver det ikke til. Brabrand kunne være en mulighed nu da de rykker ned.
Han får nok en "kasper Kure karriere"  |
| |
|
|
| Tobias Ehlig |
Skrevet d. 30. January 2010 22:58
|

Administrator

Antal indlæg: 852
|
Interessant det lige er Dennis Høegh der bliver taget op til diskussion. Han er virkelig en af de spillere der har skuffet mig mest, gang på gang. Til kampen i dag tænkte jeg endnu en gang på det, at han er rigtig uskarp og meget lidt direkte. Mange spillere kan jeg se kvaliteter i, men Dennis har simpelthen ikke imponeret mig. Erklærer mig desuden enig i de forrige indlæg.
AGFFAN.dk | af fans - med fans - for fans |
| |
|
|
| Duff |
Skrevet d. 31. January 2010 14:31
|

Lidt øvet

|
Nikolai - en ting er hvad der skrives - en anden er hvad han gør på banen... Sidste sæson fik han en hel kamp mod Esbjerg og husker han havde en eller to rigtige store chancer, som angribere bare skal score på...
Jeg har set nogle træninger og der synes jeg også han kommer med en "lad holdning og uden gejst"... Det er som om det bare skal overståes og at han ikke forstår at dette er sgu proff fodbold og ikke bare leg.
Nu kender jeg ikke til om Davit og Sanel ikke rigtig er klar til kampe, hvorfor han får spilletid... Men vil være meget underligt hvis der forlænges - Vester lægger jo sig også meget op af Høegh - to lovende talenter som bare aldrig har taget skridten... |
| |
|
|
| Mike |
Skrevet d. 02. February 2010 08:17
|

Begynder

Antal indlæg: 37
|
Jeg syntes ikke han var særlig god i lørdags, selvom han scorede et mål (og ret sigende, at det var på en misbrugt chance fra ham selv).
Tror sgu ikke på han bliver til noget, og lad os i stedet satse på Sanel! |
| |
|
|
| Simoes |
Skrevet d. 02. February 2010 17:50
|
Begynder

Antal indlæg: 10
|
Er uomtvisteligt en spiller med mange spillemæssige kvaliteter, men et eller andet må være gået galt. Han har i et helt år ikke lignet en, der hverken kan eller vil spille på det her niveau. |
| |
|
|
| Fister |
Skrevet d. 04. February 2010 00:08
|
Administrator

Antal indlæg: 324
|
nikolaiAGF skrev:
Hvis Dennis er så dårlig som i beskriver ham her, så forstår jeg simpelthen ikke, hvorfor AGF ikke skiller sig af med ham. Hvorfor skal han tage spilletiden fra lovende Sanel Kapidzic?
Hvis han hæver en nogenlunde løn hver måned og, som i det seneste par år, har spillet fast 2. division, tror jeg ærligt talt ikke at han har travlt med at komme væk.
Men mon ikke han er borte efter sommerferien - tvivler ihvertfald stærkt på en kontraktforlængelse. |
| |
|
|
| JP1980 |
Skrevet d. 04. February 2010 14:41
|
Begynder

Antal indlæg: 1
|
Hvordan kan en debat om en forlængelse af Dennis Høghs kontrakt stadig kører, når han har fået sin kontrakt med AGF ophævet og er skiftet til Næstved?
Se: http://www.agffod...sp?id=7374 |
| |
|
|
| Tobias Ehlig |
Skrevet d. 04. February 2010 14:47
|

Administrator

Antal indlæg: 852
|
JP1980 skrev:
Hvordan kan en debat om en forlængelse af Dennis Høghs kontrakt stadig kører, når han har fået sin kontrakt med AGF ophævet og er skiftet til Næstved?
Se: http://www.agffod...74[/quote]
Det er Jesper Blicher, og ikke Dennis Høegh, som er skiftet til Næstved. Høegh er stadig AGF-spiller.
AGFFAN.dk | af fans - med fans - for fans |
| |
|
|
| Duff |
Skrevet d. 06. February 2010 18:08
|

Lidt øvet

|
Sanel skulle åbenbart være skadet i sidste kamp, men kan stadig ikke forstå hvorfor Høegh får denne kamp... Kan være de bare vil bruge ham, da der ikke var andre der kunne.
Tror faktisk ikke Høegh er god nok til Århus Fremad og Brabrand, så vist bedre at han finder sig et job og går lidt ned i niveau... Gætter på han har studie ved siden af lige i øjeblikket - andet vil godt nok være underligt. |
| |
|
|
| magnusjespersen |
Skrevet d. 06. February 2010 20:20
|

Lidt øvet

Antal indlæg: 164
|
Mon ikke han ville kunne få lidt spilletid i en af de klubber? Især hvis brabrand rykker ned. |
| |
|
|
| Duff |
Skrevet d. 01. April 2010 21:32
|

Lidt øvet

|
Hiver lige denne tråd frem igen... Høegh er stadig pivringe og scorede efter at Esbjerg var kollapset... |
| |
|
|
| Martin Eskerod |
Skrevet d. 01. April 2010 22:29
|

Administrator

Antal indlæg: 112
|
Jeg var ude og se træningen frem mod FCK-kampen og var bestemt ikke imponeret over Høegh. Det var selvfølgelig en stille og rolig træning, men han formåede alligevel at brænde ca. 3 store chancer. Han virker uskarp, men han har dog stadigvæk en udemærket teknik og er god i opspil. Men overhovedet ikke på niveau med så mange andre i truppen. Jeg tvivler stærkt på en forlængelse. |
| |
|
|
| Palshede |
Skrevet d. 01. April 2010 23:01
|

Lidt øvet

Antal indlæg: 80
|
Jeg synes at man skal låne ham til en samarbejdesklub eller en ringe klub som Brabrand. Der kan han (forhåbentligt) udvikle det sidste talent han har og så må man se til den tid...
Hvis You'll Never Walk Alone var på dansk ville den hedde I troed' vi var døde og borte! |
| |
|
|
| Simon Vosgerau |
Skrevet d. 01. April 2010 23:04
|
Begynder

Antal indlæg: 32
|
Nu ikke fordi jeg har mit speciale i Dennis Høegh, men i mine øjne ser jeg det som et lille eksperiment Erik R. har kørende. Og ja, hvorfor ikke tage Sanel eller en anden op foran, det er et godt spørgsmål. Men vi har jo som bekendt ikke den store trup at rykke rundt med. Jeg synes Høegh laver et godt mål, men som i andre siger, egner han sig nok ikke til superligafodbold. |
| |
|
|
| grind88 |
Skrevet d. 03. April 2010 23:02
|

Begynder

Antal indlæg: 4
|
Helt sikkert nej. Jeg fulgte ham spændt mod Esbjerg, hvor han selvfølgelig var oppe mod et stærkt midterforsvar, men han kunne altså slet ikke holde i bolden. Det var et rigtigt flot mål, men der synes at være et godt stykke vej op til superliga-angriber-klasse.
Sanel mister den også for let, men jeg har lidt mere fidus til ham. Han skal bare se nogle flere DVD'er med Graulund. |
| |
|