|
Fantøj - nu kommer det 1880!
|
| JGS |
Skrevet d. 22. October 2009 18:55
|
Begynder

Antal indlæg: 40
|
Efter længere tids fortvivelse over manglende fantøj ( t-shirts , poloer , trøjer mm. ) har jeg endelig taget mig sammen og er selv gået aktivt ind i kampen, for at få startet noget fedt op. Idag har jeg så haft et møde med en gut der kan få produceret tøjer for mig i østen - han er selv AGF supporter og er klar på at startet noget rigtig svedigt op sammen.
Det vi først har i tankerne er en kollektion t-shirts med 3 forskellige designes. Om det bliver tekst el. et logo er endnu ikke aftalt - men et er sikkert, vi vil holde standaren høj inden for vores designe, Ikke noget med : I Love AGF osv osv. Der skal være historie og passion bag de forskellige designs.
Jeg vil blive ved med at holde jer updateret her inde på forumet, når jeg kommer længere i processen, og modtager med kyshånd forslag til designs.
TIl slut har jeg lidt spgm. til jer :
1. Prisen for en t-shirt bliver ca. 99 kr er det for meget ?
2. Vi skal have et navn, forslag ? selv leger vi lidt med 1880 ?
/ Jacob |
| |
|
|
| Mads Andreassen |
Skrevet d. 22. October 2009 18:57
|

Lidt øvet

Antal indlæg: 76
|
JGS skrev:
Efter længere tids fortvivelse over manglende fantøj ( t-shirts , poloer , trøjer mm. ) har jeg endelig taget mig sammen og er selv gået aktivt ind i kampen, for at få startet noget fedt op. Idag har jeg så haft et møde med en gut der kan få produceret tøjer for mig i østen - han er selv AGF supporter og er klar på at startet noget rigtig svedigt op sammen.
Det vi først har i tankerne er en kollektion t-shirts med 3 forskellige designes. Om det bliver tekst el. et logo er endnu ikke aftalt - men et er sikkert, vi vil holde standaren høj inden for vores designe, Ikke noget med : I Love AGF osv osv. Der skal være historie og passion bag de forskellige designs.
Jeg vil blive ved med at holde jer updateret her inde på forumet, når jeg kommer længere i processen, og modtager med kyshånd forslag til designs.
TIl slut har jeg lidt spgm. til jer :
1. Prisen for en t-shirt bliver ca. 99 kr er det for meget ?
2. Vi skal have et navn, forslag ? selv leger vi lidt med 1880 ?
/ Jacob
Super intiativ. Og dejligt du nævner det ikke bliver sløset, for hvis folk vil købe det, skal det være kvalitet! og 100 kr er bestemt ikke meget hvis det er i top og en lækker shirt.
Aarhusianer! |
| |
|
|
| Julholt |
Skrevet d. 22. October 2009 19:40
|

Lidt øvet

Antal indlæg: 68
|
Nej, tværtimod. 100 kr er vel tættere på at være for billigt end for dyrt. Men super godt initiativ Jacob  |
| |
|
|
| holidayDK |
Skrevet d. 22. October 2009 20:35
|

Begynder

Antal indlæg: 1
|
JGS skrev:
/ Jacob
Giftigt tiltag der!
Har ledt længe efter GF t-shirts og poloer, send gerne en mail når der kommer noget konkret på plads, .
Forslag til tekst kunne bare være
et simpelt "GF" ved brystet, og "næst'år" på ryggen...
eller bare "GF, stolte siden 1880"
PS. startede fodbold delen af AGF ik først i 1902?
Vi tror stadig på medaljerne... næst' år |
| |
|
|
| AHS |
Skrevet d. 22. October 2009 20:50
|
Lidt øvet

Antal indlæg: 85
|
HolidayDK: Jo!
Hellere sidde i stilhed og lade de andre tro man er dum end kæfte op og fjerne enhver tvivl. |
| |
|
|
| Duff |
Skrevet d. 22. October 2009 21:44
|

Lidt øvet

Antal indlæg: 79
|
I skal huske at have rettigheder til at skrive AGF eller er jeg gal på den??
Bare træls det ikke er AGF der starter dette så vi kan få en bedre økonomi. Synes det er et fedt initiativ, men AGF skal virkelig have gang i det merchandise-salg, så vi der kan komme nogle penge i kassen.
Men held og lykke. |
| |
|
|
| AHS |
Skrevet d. 22. October 2009 22:02
|
Lidt øvet

Antal indlæg: 85
|
Det er vidst kun Logo´et de har rettigheder til! Duff skrev:
I skal huske at have rettigheder til at skrive AGF eller er jeg gal på den??
Bare træls det ikke er AGF der starter dette så vi kan få en bedre økonomi. Synes det er et fedt initiativ, men AGF skal virkelig have gang i det merchandise-salg, så vi der kan komme nogle penge i kassen.
Men held og lykke.
Hellere sidde i stilhed og lade de andre tro man er dum end kæfte op og fjerne enhver tvivl. |
| |
|
|
| Kasper Fladmose |
Skrevet d. 22. October 2009 23:20
|

Begynder

Antal indlæg: 28
|
Jeg ved at man skal have rettigheder til hvertfald at kalde sig noget med eks. AGF i domænenavn på nettet(eks. AGFfan.dk). Om det er det samme på tøj vil jeg gå ud fra, men vis mig gerne fejl
/Med venlig hilsen
Kasper Fladmose
Fotograf
http://www.fladmose.com |
| |
|
|
| 1972 |
Skrevet d. 23. October 2009 00:12
|

Begynder

Antal indlæg: 29
|
Havde AGFFAN.dk ikke også snak om at lave tøj? - faktisk med samme navn "1880" ? |
| |
|
|
| Kasper Fladmose |
Skrevet d. 23. October 2009 00:16
|

Begynder

|
Forresten; Pisse fed idé og hvis i mangler nogle fede billeder af tøjet så giv lyd
/Med venlig hilsen
Kasper Fladmose
Fotograf
| |
|
|
| Keyser Soze |
Skrevet d. 23. October 2009 02:15
|
Lidt øvet

Antal indlæg: 68
|
Har længe ledt efter i "lort"CPH" t-shirten, Jeg tror den ville blive et mega hit i Århus, og ikke mindst resten af Jylland. Udover det kan man vel bare kalde tøj kollektionen, så man undgår problemer med rettigheder af AGF, 176? |
| |
|
|
| kanne |
Skrevet d. 23. October 2009 08:53
|
Begynder

Antal indlæg: 1
|
Hvor kan man så købe den Trøje
når de er sat til salg  |
| |
|
|
| magnusjespersen |
Skrevet d. 23. October 2009 08:55
|

Lidt øvet

Antal indlæg: 164
|
Personligt har jeg lige været i Berlin, hvor Hertha i deres officielle shop havde omkrin 6 poloshirts og andet almindeligt tøj, som rent faktisk var super fedt. De brugte specielt deres grunlægningsår, 1886, eller bare "hovedstaden eller "Berlin" hvilket også er klart det fedeste. Så enkelt som muligt vil jeg foretrække. Aarhus og 1880 er de to ting jeg ville foretrække på en trøje. Jeg mener at bæsten uanset hvilken sætning man skriver, bliver det fesent.
Med hensyn til prisen, synes jeg sagtens den kan være dyrere end de 100 kr. I Hertha-shoppen kostede en polo lidt over 200 kr, hvilket jeg synes er fuldt ud rimeligt. |
| |
|
|
| JGS |
Skrevet d. 23. October 2009 12:37
|
Begynder

Antal indlæg: 40
|
Først tusind tak for respons drenge...
Ang. prisen er vores mål at gøre det så billigt, som muligt uden det går ud over kvaliteten ( der self. skal være i top ). derfor vil vi gerne ligge omkring 99 - 129 kr - dette er på baggrund af at vi får presset produktionsprisen ned.
@ Kasper Fladmose - tusind tak for tilbudet, skal jeg huske når vi kommer så langt.
@ Dalsgaard - tak for forslaget, tror dog at vi vil holde os fra " statement t-shirt ".
@Kanne - vi arbejder med nogle forskellige ideer ang salgssteder, men mon ikke at vi får en webshop
@magnusjespersen - Enig med dig i at det skal holdes så enkelt, som muligt.
igen tusind tak for respons drenge |
| |
|
|
| Mathias Jensen |
Skrevet d. 23. October 2009 14:10
|
Begynder

Antal indlæg: 27
|
@JGS: Hvis du skal bruge en hjemmeside, så har jeg en til rådighed. Send PB hvis du skulle være intresseret  |
| |
|
|
| stuff |
Skrevet d. 23. October 2009 18:08
|
Lidt øvet

Antal indlæg: 55
|
Synes du skal bruge "1880", "AARHUS" "GF" |
| |
|
|
| salling23 |
Skrevet d. 23. October 2009 22:10
|
Begynder

Antal indlæg: 22
|
skulle der nu blive plads til 'statement' t-shirt:
white by nature
blue by choice
GF forever
100,- kr pr stk er absolut en spiselig pris klasse initiativ
Ole Salling Pedersen
hed før white by nature på gf-forum |
| |
|
|
| Kasper Fladmose |
Skrevet d. 24. October 2009 23:02
|

Begynder

|
"white by nature" har jeg aldrig kunne forholde mig til sådan rigtigt.
I vores situration med at medierne elsker at voldtage os med WP-pis, så virker disse slags slagord lidt dumt valgt, imø
/Med venlig hilsen
Kasper Fladmose
Fotograf
| |
|
|
| Freil |
Skrevet d. 25. October 2009 13:18
|
Lidt øvet

Antal indlæg: 205
|
salling23 skrev:
skulle der nu blive plads til 'statement' t-shirt:
white by nature
blue by choice
GF forever
100,- kr pr stk er absolut en spiselig pris klasse initiativ Jeg synes rigtig godt om de ord. Ville være fedt. |
| |
|
|
| dresen122 |
Skrevet d. 25. October 2009 16:06
|

Begynder

Antal indlæg: 9
|
jo fodbold delen startede først op år 1902. Det var gymnastik der startede 1880.
Men da fodbold er en del af AGF, så bør der stå 1880 |
| |
|